1 jou
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Afwezigheid donderdagnamiddag en vrijdag 18-19/10

2 plaatsers

Ga naar beneden

Afwezigheid donderdagnamiddag en vrijdag 18-19/10 Empty Afwezigheid donderdagnamiddag en vrijdag 18-19/10

Bericht van Melissa wo okt 17, 2007 8:15 pm

Hallo iedereen

Wegens het overlijden van iemand in mijn kringen, zal ik er niet zijn donderdagnamiddag (gebedswake en laatste groet) en vrijdag (begrafenis zelf).

Zou er iemand voor mij notities kunnen kopiëren van economie? Ik betaal de kopieën wel direct terug.
Als er nog notities zouden moeten aangevuld worden, kan iemand mij dit dan meedelen?

Bedankt

x Wink
Melissa
Melissa

Aantal berichten : 28
Leeftijd : 36
Location : Strombeek-Bever
Registration date : 27-09-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Afwezigheid donderdagnamiddag en vrijdag 18-19/10 Empty Re: Afwezigheid donderdagnamiddag en vrijdag 18-19/10

Bericht van Elke =) za okt 20, 2007 2:22 pm

Ik zal alles wa we hebben opgeschreven me economie wel kopiëren en voor de rest denkik niet da ge veel gemist hebt ze, maar ik ben wel ni naar recht geweest.. Ik zal mijn kopies den dinsdag meepakke Smile

Elke =)
Admin

Aantal berichten : 19
Leeftijd : 35
Registration date : 26-09-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Afwezigheid donderdagnamiddag en vrijdag 18-19/10 Empty Re: Afwezigheid donderdagnamiddag en vrijdag 18-19/10

Bericht van Melissa ma okt 22, 2007 11:13 am

Bedankt Smile

Stuur de rekening maar door :p
Melissa
Melissa

Aantal berichten : 28
Leeftijd : 36
Location : Strombeek-Bever
Registration date : 27-09-07

Terug naar boven Ga naar beneden

Afwezigheid donderdagnamiddag en vrijdag 18-19/10 Empty Re: Afwezigheid donderdagnamiddag en vrijdag 18-19/10

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum